11.11.07

Kiss me ... with your kiss my life begins ... you're spring to me ... all things to me ... don't you know ... you're life itself !

Love me, love me, love me, love me, say you do

Let me fly away with you

For my love is like the wind, and wild is the wind

Wild is the wind

Give me more than one caress, satisfy this hungriness

Let the wind blow through your heart

For wild is the wind, wild is the wind

You touch me, i hear the sound of mandolins

You kiss me

With your kiss my life begins

You're spring to me, all things to me

Don't you know, you're life itself!

Like the leaf clings to the tree,

Oh, my darling, cling to me

For we're like creatures of the wind, wild is the wind

Wild is the wind

You touch me, i hear the sound of mandolins

You kiss me

With your kiss my life begins

You're spring to me, all things to me

Don't you know, you're life itself!

Like the leaf clings to the tree,

Oh, my darling, cling to me

For we're like creatures in the wind, and wild is the wind

Wild is the wind

Wild is the wind

Wild is the wind

Wild is the wind
David Bowie: "Wild Is The Wind"

11 comments:

aggelika said...

Ωραίος ο David!!
Αυτό θα πει ερωτικό τραγούδι!!
Καλό βράδυ..

dazed n' confused said...

Μμμ... ναι... πραγματικα... Aggelika μου...
Δεν ειναι υπεροχο...?
Απο τα λιγα τραγουδια που δεν ειναι δικα του, αλλα ειναι απιστευτη η ερμηνεια του... τετοιο παθος...
Δεν λεω... κι η εκτελεση της Nina Simone πολυ ομορφη, αλλα νομιζω οτι ο D.B. εχει δωσει τα ρεστα του εδω...
Μια απο τις καλυτερες στιγμες του...

Φιλια !!!

South Of The River said...

Δεν υπάρχουν λόγια για Bowie. Απλά δεν υπάρχουν. Το τεράστιος είναι λίγο. Πολύ λίγο.

Τις καλημέρες μου!

Aurangel said...

Τέλειο τραγούδι αγορίνα μου!!!
Μόνο το "this is not America" ήξερα βέβαια.
Επιτέλους, άκουσα άλλο ένα υέροχο τραγούδι του.
ότι και να κάνεις όμως δεν το προσθέτω στο podcast μου...
Θα ακούς το Απέραντο Κενό της Πρωτοψάλτη νια νια νια νια νια!!!!

Baby Lemonade said...

Ερωτικός και παθιασμένος ο David Bowie, ένας από τους πιο μεγάλους της μουσικής. Υπέροχη η ερμηνεία του σε ένα πανέμορφο κομμάτι. Κι ας το τραγούδησε μετά από την επίσης μεγάλη Nina Simone. Δε του λείπει τίποτα από τη μαγεία της.

Καλησπέρα :)

Negma said...

http://stellanelcielo.blogspot.com/2007/06/10.html

Στην παραπάνω δ/νση είναι η ανάρτησή μου με αφορμή τη λίστα με τα 10 τραγούδια που είχε "παίξει" πριν λίγους μήνες στα οικεία blogs.

ِΑπό εκεί, μεταφέρω:

2. Wild is the wind - David Bowie

Καλοκαιρινό στέκι. Τριγύρω θάλασσα. Ο dj το έβαζε σχεδόν κάθε φορά που πήγαινα. Και κάθε φορά, με το που έμπαινε το κομμάτι, σηκωνόταν ένας αέρας... Μα ένας αέρας...
Επειδή δεν τα πάω και πολύ καλά με τις συμπτώσεις, προσπάθησα να παρατηρήσω αν ο dj το κάνει επί τούτου. Κι όμως όχι. Πρώτα άκουγα το "Love me, love me, love me, say you do..." κι ύστερα άνοιγαν οι ασκοί του Αιόλου. Μια απίστευτη - σχεδόν μεταφυσική - εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ.

Κανά μήνα αργότερα ανέβασα αυτό:

http://stellanelcielo.blogspot.com/2007/07/wild-is-wind-david-bowie-live-at-beeb.html

I rest my case...

dazed n' confused said...

Αληθεια Πανο μου...
Ο,τι και να πει κανεις για τον Bowie ειναι λιγο...
Απο τους λιγους καλλιτεχνες που δεν μπορεις να βαλεις ταμπελακι - να τον καταταξεις σε καποιο μουσικο ειδος...
Απο τους λιγους καλλιτεχνες, που με ο,τι κι αν εχει ασχοληθει, το αποτελεσμα ειναι πανεμορφο...

Πολυ χαρηκα που περασες...
Φιλια !!!
Πολλα πολλα !!!



Καλα, εννοειται γλυκια μου Aurangel, πως δεν σε πιστευω οτι δεν ξερεις αλλο τραγουδι του Bowie...
Μπορει απλως να μην ξερεις οτι ειναι δικο του...
Δεν μπορει, για παραδειγμα, να μην ξερεις το Cat People, που ακουγοταν και στην ομωνυμη ταινια με την Nastassja Kinski και οπου κι αν πηγαινες (απλα εσυ μπορει να το ξερεις ως Gasoline)...

Πρεπει επισης να σου πω μικροοο κουτοοο μου παιδι, πως εβαλες τα χερακια σου κι εβγαλες τα ματακια σου...
Μου αποκαλυψες τον τιτλο του τραγουδιου που παιζει στο podcast σου και δεν ηξερα... και πρεπει να ομολογησω οτι πρωτη φορα ακουω τραγουδι που να ταιριαζει τοσο τελεια ο τιτλος με το περιεχομενο...!!!
;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Μμμμμμααααακιαααααα !!!
Τρελλαααααααααα !!!



Πες τα καλη μου Baby L... πες τα...
Πες τα εσυ, γιατι εγω καθε φορα που προσπαθω να κανω κατι τετοιο, εχω την αισθηση οτι το λεξιλογιο μου ειναι πολυ φτωχο, για να τον περιγραψει... Ασε που αυτη την στιγμη, δεν εχω και καθολου δυναμη να γραψω κατι... Εχω λιωσει ακουγοντας τον, οπως και καθε φορα που τον ακουω... :-)

Μμμακια !!!
Πολλα πολλα πολλα !!!



Καλα εμεις οι δυο Στελλιτσα μου, ενα θεματακι σχετικα με τον τεντζερη και το καπακι του, το'χουμε...
Αλλα αυτο που με ανησυχει εμενα, ειναι αυτο το Αλτσχαϊμερ... Σαν νωρις δεν μου'ρθε ... ?
Και καλα στο πρωτο post, με την λιστα, δικαιολογουμαι...(το κοιταξα στα σχολια που κατεβασες απο τον F και μου εστειλες... το blog-ορομαντζο μας με τους γαμους, τις καμηλες και τα σχετικα, ξεκινησε 3 μερες μετα το post αυτο, οποτε μπορει να μην ειχα προσεξει τοτε τη λιστα...) Ασε που εσυ εστιαζεις πιο πολυ στο "Wild Is The Wind"... Ενω εγω επικεντρωνομαι στο "Κiss me
With your kiss my life begins
You're spring to me, all things to me
Don't you know, you're life itself !"

Αλλα στο δευτερο post ειμαι αδικαιολογητος... Καλα να πω οτι μπορει να μην εκανα κλικ πανω στο βιντεακι... Ειδα και οτι το σχολιο που σου αφησα αναφερεται στο Wintertime του Steve Miller που επαιζε στο podcast σου... Αλλα τα γραμματα "Wild Is The ..." που ειναι μεγαλυτερα κι απ'το κεφαλι μου, πως δεν τα ειδα ?... Φαινεται δεν εβλεπα μπροστα μου απο τον τρελλο ερωτα ( ;-Ρ ;-Ρ ;-Ρ ) μου για σενα... !!!

Φιλλλλλουουουουουμπεεεεεεεες !!!

Anonymous said...

επ! Πάνω που δημοσίευσα κι εγώ ένα άρθρο για τη ροκ! Μα πως μου φαίνεται ρε συ ότι οι γνήσιοι εκφραστές της ροκ εξαφανίζονται...
Οι Zeppelin, o Bowie και λίγοι άλλοι την υπερασπίζονται στην πληρότητά της. κρίμα να την οικειοποιούνται τόσοι!

dazed n' confused said...

Μελινα μου,
δεν σου φαινεται... οντως εξαφανιζονται... αλλα φυσικο ειναι... αφου ολοι αυτοι, που το εμπνευστηκαν, το δημιουργησαν, το πιστεψαν και το ειχαν σαν τροπο ζωης - γιατι το ροκ ΕΙΝΑΙ τροπος ζωης - ειναι πια γεροκουσαλακια κι αρχιζουν σιγα-σιγα να αποσυρονται απο τον χωρο...
Οσο για τους συγχρονους - ολους αυτους που "μεγαλωσαν με" και "επηρρεαστηκαν απο" τα ακουσματα που ειχαν απο τους προηγουμενους - ειναι λογικο, δινοντας την δικη τους εκδοχη, να παρουσιαζουν μια πιο "εκφυλισμενη" ροκ μουσικη...
Αλλα δεν νομιζω οτι οι καλλιτεχνες αυτοχαρακτηριζονται, οτι παιζουν το ενα η το αλλο ειδος...
Ολοι εμεις ειμαστε πους τους βαζουμε τα ταμπελακια: "αυτοι ειναι ροκ", "αυτοι ειναι ποπ" κλπ... και περιμενουμε μετα να φανουν ανταξιοι των προσδοκιων μας, πραγμα που δεν επιδιωκουν οι ιδιοι καθε φορα που μας παρουσιαζουν μια εμπνευση - μια δημιουργια τους...

Φιλια !!!

Anonymous said...

Well said.

dazed n' confused said...

Thanx Chalsie !!!