29.3.08

One Heart ...

Απλα ενα απο τα πιο συγκινητικα video clip που εχω δει ...

Χωρις αλλα σχολια ...

Απλα ... εκπληκτικο !!!

Προσωπικη αποψη παντα, αλλα το τραγουδακι που ακουγεται, μου παει μια χαρα αν θες να κανεις clubbing, αλλα οχι και τοσο για το συγκεκριμενο video ...

Σε προσφατη κουβεντουλα, θυμηθηκα ενα απο τα πιο αξιολογα rock αλμπουμ και εβαλα να ακουγεται στο podcast ενα τραγουδι, μεσα απ'αυτο ...

Λιγο παραξενος ο συνειρμος μου, αλλα μου φαινεται οτι δενει με το ολο story του video (αν φυσικα, αντιστρεψουμε τους ρολους των πρωταγωνιστων ...), αυτο που - με σπαραγμο - αναρωτιεται ο τραγουδιστης: "What is a woman really for ? "

20 comments:

dazed n' confused said...

Αφου δειτε το βιντεακι, καντε και μια δοκιμη, να κλεισετε τον ηχο στο YouTube και να το δειτε ακουγοντας το podcast ...

manetarius said...

Ωραίο ... όπως είπες χωρίς άλλα σχόλια! :)

aggelika said...

Τέλεια η μεγάλη κόκκινη καρδιά! Θέλω κι εγώ μια παρακαλώ, κι ας μην την προτιμά κανείς!!

Δίκιο έχεις πάντως... το δικό σου τραγούδι ταιριάζει πιο πολύ!
Καληνύχτεεες

dazed n' confused said...

Καλως ηρθες mane-tarious !!!

Μ'αρεσει που σ'αρεσει !!! :-D

dazed n' confused said...

Αγγελικουλα μου ...

Μπορεις να πεις με βεβαιοτητα οτι δεν την εχεις ???
Μπορεις να πεις με βεβαιοτητα οτι δεν ειναι ηδη ετσι η καρδουλα σου και γι'αυτο ισως καποιοι "σκιαζονται" και την κανουν με ελαφρα πηδηματακια ???

Φιλιααα !!!
Πολλααα !!!

aggelika said...

Αυτό που λες δεν το χα σκεφτεί!! Έτσι θα 'ναι να δεις...
Καλημέρες...

Negma said...

Κι ήμουν μια χαρά...

Τι τό 'θελα...

Και δεν μπορώ να σου βάλω και χέρι...

Να σου πω "ειδοποία, ρε μπούρδα Καραβάγγο"... (δεν σε βρίζω, από το "Η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα" είναι)

Τό 'πες πρώτο πρώτο το περί συγκίνησης... να πω ότι δεν τό 'πες...

Ωωωωωωωωωωωωχχχχχχχ, πρωινιάτικο!!!

Και εις άλλα με υγεία, καλό μας μήνα και καλή μας μέρα (λέμε τώρα)!

Unknown said...

...καλημέρα...

...κι ένα δάκρυ μου...

Φιλιά βρόχινα...

dazed n' confused said...

@ Aggelika:

;-)





@ Negma:

:-(





@ Νεράιδα της βροχής:

:'-(

F said...

Σ' έχω χάσει φίλε. Και θέλω να είσαι καλά. Το βιντεάκι πολύ καλό. Το τραγούδι μέτριο.

Πολλά φιλιά!

dazed n' confused said...

Καλε μου F ...
Σ'ευχαριστω πολυ ...

Ειναι πραγματικα συγκινητικο το ενδιαφερον σου, μεσα σ'ολον αυτο τον σταρχιδισμο "εκει εξω" ...

Οπως ηδη καταλαβες, δεν εχω καμμια διαθεση για επισκεψεις ... Αν δεν το θεωρουσα απιστευτη γαιδουρια, δεν θα απαντουσα ουτε στα σχολια εδω ...

Το σιγουρο παντως ειναι πως θα τα πουμε στο BIOS στις 16 και 17 του μηνος ... Πεταγα που πεταγα τη σκουφια μου για να αναβιωσουν ολες οι υπεροχες περσινες αναμνησεις, τωρα που θα παιξουν και Negmaκι, Χνουδακι και Aurangelακι, μετραω τις μερες ...

Θα τα πουμε απο κοντα λοιπον ...
Σ'ευχαριστω και παλι ...
Φιλια !!!
Πολλα πολλα !!!

MRL said...

Τώρα εγώ να μπω? Είναι που μάλλον σε έπιασα και σε φάση που δε γουστάρεις επισκέψεις.

Το θέμα όμως έχει ως εξής: Πήρα σήμερα το laptop απ΄το γραφείο στο σπίτι και ναι μπορώ να είμαι στο ίντερνετ για την πάρτη μου.
Άκου να σου πω λοιπόν Γιώργο μου... Δε κουβάλαγα εγώ 4 κιλά laptop για να κάτσω στ΄αυγά μου και να μη γράψω σε κανέναν. Ήρθα να γράψω και θα γράψω!!
(τάδε έφη MRL)

Το video clip το 'χα σταμπάρει από τότε που πρωτοβγήκε. Όντως συγκινητικό. Το τραγούδι ομολογώ δε το θυμόμουν παρότι θυμόμουν τις εικόνες που το συνόδευαν στα μουσικά κανάλια.
Θυμάμαι επίσης ότι τότε το τραγούδι το είχα βρει συμπαθές και το σιγοτραγουδούσα. Αυτό που δε χωράει στο μυαλό μου είναι πως το θυμάσαι εσύ... Εγώ ξεχνάω ακόμη και τι δίσκους έχω και εσύ θυμάσαι τραγούδι απ΄το πάλαι ποτέ που δεν ήταν και κανα αριστούργημα.
Αν και... όντως σου ταιριάζει οπότε αποσύρω την παραπάνω δήλωση.

Φιλιά πολλά
Να περνάς καλά
Και να προσέχεις την καρδιά σου να μη συρικνωθεί όπως αυτή στο video clip. Εμείς σ΄αγαπάμε όπως είσαι.

ΥΓ. όταν περάσει η φάση "δε θέλω επισκέψεις" ειδοποία!

dazed n' confused said...

MαRιαLενακι μου ...
Ευχαριστω και συγγνωμη ...

Ευχαριστω για τα πολυ πολυ πολυ καλα σου λογια !
(Πατε τις κοντρες με τον F, ποιος απ'τους δυο σας θα καταφερει πρωτος, να με παρουν τα ζουμια ???)

Συγγνωμη για την κακη διατυπωση, στο περι "διαθεσης για επισκεψεις" ...
Λιγες μερες πριν αφησα ενα σχολιο στον F και ο F μου απαντησε στο blog του, αλλα μετεφερε αυτουσια την απαντηση και στο δικο μου, γραφοντας:
"Επειδη δεν σε βλεπω να εχεις διαθεση για επισκεψεις, το γραφω κι εδω ..." ...
Γι'αυτο και στην απαντηση που εδωσα λιγο παραπανω στον F, εγραψα: "Οπως ηδη καταλαβες, δεν εχω καμμια διαθεση για επισκεψεις ... ", θεωρωντας οτι το εχει ηδη εντοπισει ... Γι'αυτο και δεν θεωρησα απαραιτητο, να το αναλυσω περισσοτερο ...
Φυσικα εννοουσα οτι δεν εχω διαθεση να κανω εγω επισκεψεις στα φιλικα blogs και οχι οτι δεν εχω διαθεση να επισκεπτονται οι αλλοι το δικο μου ... Εκτος του οτι θεωρω απαραδεκτο να μην σας αφηνω να σχολιασετε οτι διαβαζετε εδω, αν ηθελα κατι τετοιο, θα "εβγαζα" απλα τα σχολια απο το blog μου ...

Ευχαριστω και παλι ...
Συγγνωμη και παλι ...

Φιλακια !!!
Πολλα πολλα πολλα !!!

Aurangel said...

Γιωργάκη καλημερούδια!!!
Το τραγούδι μου αρέσει πολύ.
Το βιντεάκι ασύλληπτο.
Μέ έβαλες σε προβληματισμό για το bios τώρα.
Σκέφτομαι και γράφω...
σβήνω, ξαναγράφω.....

άστα!!!
Χαίρομαι πολύ για τα καλά σου λόγια για την Negma, το χνουδάκι και την Aurangel.
Είσαι πολύ γλυκός.
Το σίγουρο είναι ότι θα πάω μέσα στην τρελλή χαρά. γιατί θα εκπαιδευτώ να δίνω reiki στα παιδάκια.
Η ενέργειά τους είναι ασύλληπτα ανεβαστική.
Έχω και το παραμύθι σήμερα....
Φιλάκια πολλά και σου εύχομαι ολόψυχα να βρείς μια καρδιά ακόμη που να σε λατρεύει.
Καλό σαβ/κο

dazed n' confused said...

Κωνσταντινουλα μου ...
Ειναι πολυ γλυκος προβληματισμος αυτος ...
Και τι δεν θα διναμε, ολοι μας, να ξαναζησουμε αυτες τις ομορφες στιγμες ...
Γι'αυτο, αλλως τε και θα'μαστε ολοι εκει, να συμμεριστουμε τη δικη σας χαρα ...

Μακαρι να σου πηγαινουν ολα, για παντα, ομορφα οπως αυτην την περιοδο της ζωης σου !!!
Σ'ευχαριστω για την ευχη και τα καλα σου λογια ...

Μμμααακιααα !!!
Πολλα πολλα πολλα !!!

dazed n' confused said...

Λογω της περιεργης τασης που εχω τον τελευταιο καιρο να κλειστω στο (e-)σπιτι (μου), εχω αμελησει να περασω απο τα δικα σας, αγαπημενα μου ιστολογια ...

Οσοι τυχον, περασετε απο δω και διαβασετε αυτο, παρακαλω δειξτε λιγη κατανοηση και συγχωρηστε την απουσια μου ...

Ειναι απλα θεμα χρονου, να με αρχισω στις "γρηγορες", για να "ισιωσω", να με ξαναβρω και να επιστρεψω δριμυτερος ...

"See you later alligator" λοιπον ...

Φιλια σε ολους !!!

bidibis said...

kiss και κουκουρούκου! Από τα αγαπημένα κολατσά.

keep up the good work, mate.

Baby Lemonade said...

Πίσω ξανά, η BL μία που χάνεται μία που επιστρέφει :)

Η αλήθεια είναι ότι άργησα να συνέλθω μετά από το σοκ των 50 Cent! Δε θα μπορούσα να βρω ιδανικότερη λαϊκή ρήση για την περίπτωσή μας, παρά εκείνη για την απουσία της γάτας και τον μετέπειτα χορό του ποντικού :)

Ξεσαλώνουμε, βλέπω, με ποπ ήχους! Φάκες, την επόμενη φορά.

Όσο για τα σχόλιά σου σχετικά με το βίντεο που παρέθεσες στη νεώτερη ανάρτησή σου, έρχομαι να συμφωνήσω. Όμορφο κλιπ, πράγματι, μα αταίριαστη μουσική :)

Γλυκές και ηλιόλουστες καλησπέρες! (κι όμως, κι όμως)

dazed n' confused said...

Welcome bidibis (aka g.a.n.g) ...

Περασα μια βολτα κι απ'το δικο σου και ανησυχησα ...
Ελπιζω η επισκεψη σου εδω, να μην ειχε σαν κινητρο, την επιθυμια σου, να αλλαξεις το ονομα σου, σε : "bidibis kookoorookoo" ...

;-Ρ
;-Ρ
;-Ρ

Σ'ευχαριστω και που περασες και για τα καλα σου λογια ...
Καλο σου βραδυ !!!

dazed n' confused said...

Αχ καλη μου Baby L ...
Επεστρεψες ... Τι ωραια !!!

Προσπερνω τα περι φακων (ετσι παει αυτο ? οι φάκες ... των φακών ... κι αν ναι, πως ειναι η γενικη στις φακές ... οι φακές ... [παλι ?] των φακών ???) για να εστιασω στην χαρα μου που εισαι παλι εδω ...

Κι οχι μονο εισαι εδω, αλλα ευχεσαι και "Γλυκές και ηλιόλουστες καλησπέρες!" ... Πραγμα που αν μη τι αλλο, μια αισιοδοξια, την φανερωνει.

Ευχομαι να'σαι παντα ετσι γλυκια μου ...

Καλο βραδυ !!!
Να εχεις ενα ομορφο και ξεγνοιαστο Σ/Κ !!!