25.11.07

Babe Ruth: The Mexican

Ετσι ουρανοκατεβατο, μου'ρθε αυτο το τραγουδακι που λατρευα τελη γυμνασιου - αρχες λυκειου και ειπα να το μοιραστω μαζι σας...

Και δεν φτανει που μ'αρεσε το τραγουδακι των Babe Ruth, ειδα καπου κι αυτη την φωτογραφια της τραγουδιστριας τους Janita Haan...

Και αμεσως εγινε ο μεγαλος μου ερωτας, εκεινη την εποχη...

(καλα μην υπερβαλλουμε κιολας... ο μεγαλος μου ερωτας Νο 2... γιατι ο μεγαλος μου ερωτας Νο 1 ηταν και θα ειναι παντα η θεα Janis - για αλλους λογους αυτη - για τη φωνη και το παθος της...)

Παντως επιμενω, οτι μεχρι τωρα, ακομα, δεν εχω δει πιο sexy posing απο το συγκεκριμενο της Janita (ακομα και η εκφραση του προσωπου της, αν προσεξετε...)...

Τι λετε κι εσεις ???

(Κοριτσακια και αγορακια, να ειστε αμεροληπτοι ... ε ...??? )

Ααα... ναι...

Ριξτε και ενα βλεφαρο στο βιντεακι... Ειναι το μονο που βρηκα και αν και εχει την αισθητικη της εποχης που τραβηχηκε (1974 !!!), θα παρετε μια γευση απο αυθεντικο, ζωντανο R O C K , οπως και απο το ποσο tough γκομενακι ηταν η Janita ...

2 comments:

Negma said...

Καλά... Χαλάλι σου που στο "παραχώρησα"! Αμ, ήξερα εγώ ότι θα κάνεις "ομορφιές" πάλι, γι' αυτό το έπαιξα large!!!!

Γμτ!!! Άντε να πάω σπίτι που μπορώ ν' ακούω κιόλας!!!!!!!!!

(Εικόνα τους δεν είχα ποτέ... "Φωνάρα" η τραγουδίστριά τους, εεεε????????)

dazed n' confused said...

Δεν μπορεις να πεις, ομως Negma-κι μου ε ?
Κι εγω "κυριος"...
Για να μην σε εκθεσω που εισαι κοριτσακι, δεν ανεφερα πουθενα την αντιδραση σου, οταν πρωτοειδες την φωτογραφια, οταν στην εστειλα με e-mail, πολυ πριν ανεβασω το post...

Χμμ... ναι... "φωναααρα"... "φωναααρα"...
Αλλα απο εικονα... μη νομιζεις... κι εγω μονο αυτη τη φωτογραφια ειχα δει απο ενα live album τους... τι περιμενες... να'χα δει video τους... μονη σου το ειπες οτι ο Rory Galagher και ηταν δυσευρετος... που να δουμε Babe Ruth, που δεν τους ηξερε ουτε η μανα τους τοτε ?... εδω, ο φιλος που μου τους εβαλε να τους ακουσω πρωτη φορα σε κασσετα και τον ρωτουσα πως λεγεται το συγκροτημα, μου ελεγε: "δεν ξερω... νομιζω Esperanto..."... κι εγω ο δυσμοιρος εψαχνα να βρω ενα album ενος συγκροτηματος Esperanto, που να εχει μεσα το τραγουδι "Morning" (ετσι νομιζα οτι λεγοταν, αφου λεει συνεχεια mornin'... και mornin'...)...
χα χα χα

Μμμμμααακιαααα !!!
Πολλα πολλα πολλα !!!