1.2.10

California Über Alles

Νομιζω οτι θα'χετε παρει πια, μια γευση, απο τους λογικοτατους συνειρμους που κανω συνηθως - εξ ου και το ονομα του blog ;-b
Τις μερες που ημουν στο Chicago, προσεξα οτι οι περισσοτεροι Αμερικανοι εχουν μια ψιλοαντιπαθεια στους Καλιφορνεζους ... τους θεωρουν αλαζονες, σνομπ και οτι εχουν γενικως πολυ μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους ...
Η αληθεια ειναι οτι στο Chicago, δεν γνωρισα κανεναν ωστε να διαπιστωσω αν αυτο ειναι αληθεια η ραδιο-αρβυλα ...
Ηταν αρκετο ομως για να μου φερει στο μυαλο (στο ποιο ???) το τραγουδακι που ακουγεται διπλα, που δεν ειναι αλλο απο το "Hotel California" των Eagles, σε μια εκπληκτικη ζωντανη εκτελεση, οπου ολα τα μελη του συγκροτηματος παιζουν ακουστικες κιθαρες ...
Θυμηθηκα ομως και ενα ακομα τραγουδακι που αναφερεται σ'αυτο ακριβως το θεμα (το ποσο "ψωνισμενοι" ειναι οι Καλιφορνεζοι) και ηταν απο τα πολυ αγαπημενα μου την εποχη που εσκασε το πανκ ...
Μπορει να μην το ειχα ενστερνιστει σαν τροπο ζωης, αλλα με ενθουσιαζε η εναντιωση τους στο κατεστημενο ... το οποιο κατεστημενο ... και σ'αυτο των συντηρητικων αλλα ακομα και σ'αυτο των - κατα τα αλλα πολυ αγαπημενων μου, μουσικα - flower power παιδιων, που ειχαν καταντησει πια κι αυτα κατεστημενο ...
Δευτερο, λοιπον, ακουγεται στο podcast ενα απο τα πιο αντιπροσωπευτικα δειγματα της πανκ μουσικης, το "California Uber Alles" των Dead Kennedys !!!

14 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dazed n' confused said...

Δεν μ'αρεσει να διαγραφω σχολια, αλλα το παραπανω ηταν παραπομπη σε σελιδες "καζινοκατασταση", που συνηθως εχουν ιους ...
Νομιζω οτι ολοι τα εχετε εντοπισει και τα αποφευγετε, αλλα το διεγραψα, μην τυχον και ξεχαστει κανεις και κανει "κλικ" ... και επειδη την εχω πατησει ετσι σε φιλικο blog, ειπα να σας γλιτωσω απο κανενα παρομοιο σκηνικο ...

Anonymous said...

..κι έλεγα πως είμαι η μόνη "τρελή" που ακούει πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής!
Οι επιλογές σούπερ, οι φωτό καταπληκτικές!

Καλώς σε βρήκα!
:-)

Anonymous said...

ααα....κι ευχαριστούμε για την ενημέρωση περί καζινο-ιών!
;-)

dazed n' confused said...

Καλως την !!!
Εχω την εντυπωση new-girl-on-the-blog οτι συνηθως, ως teenagers, εχουμε μονομανια με καποιο ειδος μουσικης ... μολις φυγουμε απο την ηλικια αυτη ξεκολλαει το μυαλο μας (... και το αυτι μας :-D ...)
Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια ...
Και παλι ...
Welcome !!!
Welcome !!!
Welcome !!!
:-)

dazed n' confused said...

... μα τι στο #@$%&#@$& ...
την αναφορα μου στην Καλιφορνια ειδαν και με φλομωσαν στα σκουπιδοκαζινοσχολια ??? εχω βαρεθει να διαγραφω τις τελευταιες μερες ...
... μηπως στην επομενη δημοσιευση* μου να αναφερθω σε κανα Πακισταν, Τιμπουκτου η Ουγκαντα που ουτε να τα φτυσουν ???





*λεω να καθιερωσω τον ορο "δημοσιευση" αντι για "αναρτηση" που χρησιμοποιει ο Blogger ... τον θεωρω πιο σωστο ... ασε που το "αναρτηση" μου φερνει στο μυαλο μοτοσικλετες και αυτοκινητα ;-b

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Aurangel said...

Καλωσήρθες καλό μου και πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!
Όμορφη ανάρτηση και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα!!!!!!!

Όσο για το τραγουδάκι,μου θυμίζεις απίστευτες περιπέτειες.Με τους συμμαθητές μου στο κολλέγιο προσπαθούσαμε να γυρίσουμε το βιντεοκλίπ του σε κάποια εκδρομή που είχαμε πάει στο Σαλζμπουργκ της Αυστρίας σε κάποιο ξενοδοχείο και είχαμε ρίξει πολύ γέλιο!!!
Αχ τί μου θύμισες Γιωργάκη μου....
Καλώσήρθες!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Hello, as you can see this is my first post here.
In first steps it is very nice if somebody supports you, so hope to meet friendly and helpful people here. Let me know if I can help you.
Thanks in advance and good luck! :)

dazed n' confused said...

Ευχαριστω Aurangelaki μου ...

Καλως σας (ξανα)βρηκα !!!
Σας πεθυμησα ρεεεε ...
(κι ας μην ελειψα πολυ ...)

Φιλιααααααα !!!

dazed n' confused said...

Agaphte "Anonymous" einai alh8eia oti eimaste poly filikoi kai e3yphretikoi edw mesa ... opote o,ti xreiasteis 8a xaroume na voh8hsoume :-b
Eyxaristw epishs kai gia thn eygenikh prosfora sou ... an xreiastw kati 8a speusw na to zhthsw ...
Twra vevaia, pou akrivws 8a apotan8w gia thn voh8eia, den 3erw, alla auto einai mia ashmanth leptomereia ...

Good luck 2U2 !!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dazed n' confused said...

OK ...
Ζητω συγγνωμη απο πολυ κοσμο ...
Κατ'αρχην απο ολους τους φιλους bloggers που εχουν βαλει την λεκτικη απαληθευση και μολις την ειδα γκρινιαξα οτι με υποβαλλουν σε μια μικρη επιπλεον ταλαιπωρια οταν θελω να αφησω σχολιο ...
Και φυσικα απο ολους εσας που μπορει να θελετε να γραψετε καποιο σχολιο εδω, για την ιδια ταλαιπωρια, που θα υποστειτε πλεον κι εσεις, αφου θα ενεργοποιησω κι εγω την λεκτικη επαληθευση ...
Ελπιζω να "κανει δουλεια" και να περιοριζει τα σκουπιδοσχολια, γιατι σ'αυτη την δημοσιευση μου'σπασαν τα νευρα ...
Και εξακολουθω να μην καταλαβαινω πως λειτουργουν αυτα ... φανταζομαι καταγραφοντας καποια επιμαχη "in" λεξη που αναφερεται μεσα στην δημοσιευση (οπως π.χ. στην συγκεκριμενη περιπτωση το "California") και οχι κατι αλλο ... οπως για παραδειγμα τις επισκεψεις ...
Γιατι σιγα την τρελλη επισκεψιμοτητα που εχει το πτωχο - πλην ομως τιμιο - blogακι μου !!!
:-DDD