9.6.08

Thin Lizzy: Don't Believe A Word

Προσκληση για παιχνιδακι παλι ...
Απο ποιον αλλον ... Απο την αγαπημενη μου Αγγελικουλα ... Βεβαια πρεπει να ομολογησω οτι αυτη τη φορα ζοριστηκα λιγακι ...
Κι αυτο γιατι δεν το'χω και πολυ με τα ψεματα και οι οροι του παιχνιδιου ειναι ακριβως αυτο ... Να γραψω 4 προτασεις για μενα, απο τις οποιες μονο η μια να ειναι αληθεια ... Κι εσεις πρεπει να βρειτε ποια ειναι αυτη ...
Αφου το παλεψα αρκετα, νομιζω οτι κατι καταφερα ... Νομιζω οτι θα μπορεσω να σας μπερδεψω λιγακι ...
Παμε λοιπον ...

Και τωρα ... Γκα-γκαν γκα-γκαν ... Ηρθε η ωρα να λαμψει η αληθεια ...

1. Οποτε εχω εμπνευση γραφω τραγουδια ... Μαλιστα το πρωτο μου το εγραψα σε ηλικια 10 ετων ...
1. Χμμμ ... Ναι ... Σιγουρα ...
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΚΙΣΩ ΤΟ ΚΑΛΣΟΝ ΜΟΥ !!!
χαχαχχχααχαχααα ...
Και καλα να πιστεψετε οτι γραφω τραγουδια ...
Αλλα οτι εγραψα το πρωτο μου στα 10 ???
Ελεος ... Ο Μπετοβεν εγραψε το πρωτο του στα 12 !!!
χαχαχαχααχααχαχαχαααα ...
2. Οπως θα εχετε δει σε σχολια εδω μεσα, το πραγματικο μου μικρο ονομα ειναι Γιωργος. Δεν ξερετε ομως οτι το επωνυμο μου ειναι Καραισκακης και το γενεαλογικο μου δενδρο φτανει μεχρι τον συνονοματο μου οπλαρχηγο του '21 ...
2. Χαχχααχχαχααχαχαχαχχαα ...
Κι εδω τα ιδια ισχυουν με το παραπανω σχολιο ...
Εεε, για το καλσον ντε ...
χαχαχαχαχαχχαχα ...
Και με τον Μαρκο Μποτσαρη ημασταν μαζι φανταροι ...
χαχαχαχααχαχαχααααα ...
Παντως πρεπει να ομολογησω οτι εχω καποια σχεση με τον Γεωργιο Καραϊσκακη ...
ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΜΜΑ !!!
χαχαχχαχαχαχαχαχαχχααχα ...
3. Το σπιτι στο οποιο ζω αυτη την στιγμη, ειναι μολις δεκαοκτω τετραγωνικα ...
3. Δεν θα σας αποκαλυψω ακομα οτι αυτη ειναι η προταση που ειναι αληθινη, για να εχετε αγωνια μεχρι το τελος ...
Ουπς !!! ... Μου ξεφυγε ...
χαχαχααχαααα ...
Καλα ... Αφου μου ξεφυγε, θα τα ομολογησω ολα ...
Οντως το σπιτακι που μενω ειναι μολις 18m2 και καμαρωνω που εχω υπολογισει και την παραμικρη λεπτομερεια και αν και τοσο μικρο ειναι απολυτα λειτουργικο ...
Αληθεια λεω ... Γιατι δεν με πιστευετεεε ???
Ρωτηστε και οποιον το εχει δει !!!

4. Αυτον το καιρο εχω σιχαθει οτιδηποτε εχει να κανει με κομπιουτερ ... Σε τετοιο βαθμο μαλιστα που θα το αναψω μονο σε μεγαλη αναγκη ...
4. Εεε τωρα αυτο γιατι το διαβαζετε ???
Αφου σας ειπα πιο απο τα 4 ειναι αληθεια ...
Περιμενετε να γραψω κατι που θα ανατρεψει ολα τα προηγουμενα ???
Ε λοιπον οχι !!!
Δεν εχω να γραψω τιποτα το ανατρεπτικο εδω ...
Απλα για την ιστορια, να πω οτι και αυτη η προταση εχει μια δοση αληθειας ...
Μικρος λατρευα τα κομπιουτερ και οτι ειχε σχεση με την τεχνολογια ...
Οταν αργοτερα εμαθα προγραμματισμο και ασχοληθηκα επαγγελματικα με αυτο για καποιο διαστημα, τα μισησα !!!
Τωρα ομως, μετα απο μακροχρονη αποχη απο το αθλημα, παλι, μονο που δεν παιρνω το laptop στο κρεβατι, να κοιμηθω αγκαλια με αυτο ...
χαχαχαχαχααχααααα ...

Για πειτε ... Ποιο απο τα παραπανω νομιζετε οτι ειναι αληθεια ???

P.S. 1
Εννοειται πως οσοι γνωριζουν απορρητα ;-Ρ προσωπικα μου δεδομενα αποκλειονται απο το παιχνιδι ...

P.S. 2
Πολυ θα ηθελα να δω πως τα καταφερνουν να διαχειριζονται αληθειες και ψεματα οι Negma, Aurangel, Marialena (τελειωσε επιτελους αυτη η εξεταστικη ? κοκαλα εχει ?), Pan και φυσικα οποια/ος αλλη/ος θελει ...
Γιατι οχι και καποιες/οι απο το καινουριο παρεακι απο το Radio Casbah ... ε ? Τι λες γλυκια μου EL ? Εσυ καλη μου Weirdo ?

15 comments:

dazed n' confused said...

Μην ξεχασετε να ριξετε ενα βλεφαρο στο βιντεακι ...

Εχει μια απιστευτη slow εκτελεση του Don't Believe A Word, με ξεσπασμα στο τελος, της οποιας την υπαρξη αγνουσα μεχρι την στιγμη που ειδα το συγκεκριμενο video ...

aggelika said...

Πρέπει να με έχεις μισήσει με τόσες προσκλήσεις σε ηλίθια παιχνίδια.. Πρέπει να με βλέπεις στους εφιάλτες σου κάθε νύχτα...
Αλλά δεν με νοιάζει! Εγώ θα συνεχίσω να σου στέλνω προσκλήσεις σε όλα τα παιχνίδια που παίζω.. Έχεις πολύ πλάκα γαμώτο!

Χμμ.. μετά από πολύωρη σκέψη.. νομίζω ότι το σωστό είναι το 2! Είναι το μοναδικό που στέκει με κάποια λογική. Όλα τα άλλα είναι τελείως υπερβολικά.
Σε αυτό το σχόλιο λοιπόν συναντιούνται δυο ιστορικές προσωπικότητες.. Γιατί δεν ξέρω αν στο έχω πει.. είμαι δισέγγονη του Ανδρούτσου!!

υ.γ
το βίντεο πραγματικά τα σπάει.. ειδικά το τέλος!!

Negma said...

Κύριε κύριε κύριε κύριεεεεε!!!!!

Να πω να πω να πω να πωωωωωω!!!!!

Γρμφφφφφφφφφ...

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ Μ' ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΠΩΩΩΩ?????

(το βίντεο από το σπίτι...)

(θα δω αν θα παίξω, γιατί νομίζω πως ξέρουν όλοι όλα απ' αυτό το μπλογκ!)

Anonymous said...

Θα κάνω μαντεψιά και θα πω για αληθινό το νο 1. Ετσι για το παιχνίδι.

καλό απόγευμα!!!!

φιλιά!!!!

bright Φω

υ.γ. Ελπίζω μέχρι την Πέμπτη να μάθουμε την "αλήθεια" σου γιατί μετά φεύγω για διακοπές για κανά μήνα και θα κάνω "αλήθεια" μου το νο 4.

dazed n' confused said...

Χα χα ... εεε οχι και να σε μισησω βρε Αγγελικουλα μου ...

Το απολαμβανω που εμφανιζεσαι καθε τοσο με μια προσκληση σε παιχνιδακι ...

Φυσικα δεν θα σου πω ακομα ποια ειναι η αληθεια ...
Θα περιμενω μηπως μπερδευτει και κανενας αλλος και μετα ...

Οσο για το βιντεακι ... φοβερο ε ???
Αυτο που με εφησε αφωνο παλι, ηταν που ειδα τον Gary Moore μωρο ... Η εικονα που ειχα γι'αυτον ηταν απο το βιντεακι του "I Still Got The Blues", οταν εκανε σολο καριερα πολλαααα χρονια αργοτερα ...

Φιλακια !!!

dazed n' confused said...

Σουτ σουτ ... εσυ ... σκανταλιαρικο Negmaki !!!

Κατσε αμεσως παλι κατω στο θρανιο σου !!!

Χα χα χα !!!

Λοιπον για κανονισε, γιατι δεν τιθεται θεμα να μην παιξεις ...
Εσυ ειδικα ...
Αλλως τε αυτη ειναι και η προκληση του παιχνιδιου ...
Να βρεις μια αληθεια για σενα, που να μην ξερουν οι αλλοι και να ειναι τοσο εξωφρενικη που να μπορει να παραπλανησει οσο το χειροτερο ψεμα ... Κι εμεις διαθετουμε αρκετες τετοιες ... ναι ???

Φιλουμπες τρυφερες !!!

dazed n' confused said...

Μην ανησυχεις καλη μου Brightest ...

Αν δεν το'χει "παρει το ποταμι" μεχρι τοτε, θα σου στειλω την αληθεια με sms ...

Οχι τιποτα αλλο δηλαδη, αλλα μην το'χω και τυψεις που δεν θα μπορεις να κοιμηθεις τα βραδια των διακοπων σου, επειδη θα'χεις την εγνοια για το ποια ειναι η αληθεια ...

Χα χα ...

Ευχομαι να περασεις υπεροχα dear και να κανεις διακοπες κι απ'ολες τις ψυχοφθορες σκεψεις ...

Φιλιααααα !!!

weirdo said...

Την κουρτίνα 1.!!
Είναι που μας έχεις πει τόοοοσα για την πολύχρονη εμπειρία σου σε γνωστό ραδ/φωνικό σταθμό (χεχε), οπότε, ε, κάποιο ιδιαίτερο touch με τη μουσική θα'χεις...!

Καλημέρα, Βίλλυ:))))))

lucy said...

o GiOS (gios lew) toy karaiskaki na grafei kai tragoudia?

apisteyto moy fainetai ..

posa exw na mathw?

:P

tin tsimpisa tin prosklisi ki efaristw, to etoimazw :)

filia

dazed n' confused said...

Weirdaaaki μου γλυκοοο ...

Πρωτα απ'ολα να σε καλωσορισω ... πραγμα που ξεχασα να κανω την προηγουμενη φορα που αφησες σχολιο ...

Μετα να ξεκαθαρισω, οτι δεν προκειται να σου πω αν εχεις δικιο η οχι, γιατι οπως εγραψα και παραπανω θελω να περιμενω λιγο ακομα, να δω και την αποψη αλλων για το ποια απο τις 4 προτασεις ειναι αληθεια .

Για να περασω στο τριτο και σημαντικοτερο ...
Λοιποοον ... ξερεις τι προσεξα περισσοτερο, απο ολο το σχολιο σου ???
Την απιστευτα ευρηματικη σκεψη σου, να συντομογραφησεις την λεξη "ραδιοφωνικο" ...
Μα τι φοβερη ιδεα ???
Εμεινα αναυδος ...
Μια τοση δα "/" εβαλες και γλιτωσες τοοοοοσα γραμματα ...
;-bbbbb
χαχχαχαχαχχααχχαχαχχαχαχχαχαααα

Φιλακια απιΧΧΧτευτη Μαγυα μου !!!

dazed n' confused said...

ΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛ ΜΜΜΜΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ ... ...

Welcome welcome welcome !!!

Γιος ???
Μα τι λες ???
Γινονται αυτα τα πραγματα ???
Για σκεψου λιγο ...
Μπαμπας και γιος με το ιδιο ονομα ???
Δεν γινεται ...

χαχααχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαα

Ας σοβαρευτουμε ομως (γιατι ??? μεχρι τωρα δεν ημασταν σοβαροι ??? ) ...
Ειπαμε η το ενα ισχυει, η το αλλο ...
Η κανενα απο τα δυο ...
Παντως, σιγουρα, ΟΧΙ και τα δυο !!!

χε χε ...

Αλλα μην υπεκφευγεις ...
Δεν εγραψες τελικα ποιο απο τα 4 πιστευεις οτι ειναι αληθεια ...
Ποιο ??? εεε ???
Για λεεεγ' ... για λεεεγ' ...

Ααα ... και το avatar σου ... ΤΕΛΕΙΟ !!!
(πες μου τωρα οτι εισαι εσυ μωρο, να με στειλεις αδιαβαστο ...)
Η μαλλον ... Μη μου πεις, καλυτερα ...
Μπορεις να το χρησιμοποιησεις σαν μια απο τις 4 προτασεις του παιχνιδιου ...
;-)

Φιλακια !!!
Πολλα πολλα πολλα ...
ΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛ ΜΜΜΜΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ !!!

aggelika said...

Δεν νομίζεις πως είναι καιρός να αποκαλύψεις την αλήθεια? Το κοινό σου αδημονεί..

lucy said...

εντάξει λοιπόν, το ρίχνω στα 18m2

:P

άντε πες :)

dazed n' confused said...

@ Aggelika

No no no no no no no ... ...

(τωρα δεν μπορεις να με δεις ...
αλλα εχω παρει το σαδιστικο μου υφος ...
εχω υψωσει τον δεικτη ...
και τον κουναω δεξια-αριστερα !!!)

χαχαχαχχαχχχαχχααχααα

dazed n' confused said...

@ ΕΕΕΛΛΛ ΜΜΜΟΥΟΥΟΥ

ΟΚ ...
Αφου ψηφισε (?!) και η ΕΕΕΛΛΛ ΜΜΜΟΥΟΥΟΥ μπορω πλεον να σας αποκαλυψω την αληθεια ...

χε χε χε ...

;-b